miércoles, 9 de noviembre de 2016

Idazmenaren Ebaluazioa

ISTRIPUA



  • Helburua betetzen du; zer, non, nola, nork azaltzen du eta nahiko objektiboa da. 
  • Gutxieneko koherentzia eta kohesioa gordetzen dira.
  • Aditzekin arazoak ditu, baita ortografiarekin.
  • Ideiak nahiko ondo atolatuta daude, "gero" eta "azkenean" moduko juntagailuak erabiltzen dituelako. Hala ere, errepikapen ugari daude.
  • Testua lehen aldian idatzita dago eta ondorio laburra agertzen da. 
  • Aditz laguntzaileak txarto erabiltzen dira batzuetan (“puntuak kendu zioten”, “lagunak izan zioten”). 
  • Lexiko desegokia da (“txokatu”, “atenditu”, “sobrebibitu”).

NOLA ZUZENDU?

  1. Ondo egindakoa azpimarratuko genioke.
  2. Egindako akatsak marrazu beharrean, azpimarratuko genuke, berak kotura dadin eta autozuzenketa egiteko.
  3. Testua osatzen dagoen bitartean edo amaitutakoen berarekin zuzendu, akatsak ikusten joateko. Horrela haurrai zuzentzeko aukera emango zaio eta interesa piztuko zaio.

No hay comentarios:

Publicar un comentario